Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/23075

L’Scratch com a suport educatiu d’introducció a la programació en la classe de matemàtiques
Confalonieri, Roberto
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Massa Esteve, Maria Rosa
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació
Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
Scratch
Informàtica
TIC
ESO
Projectes
Innovació
Ensenyament
Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Lopes, João Sousa; Álvarez Napagao, Sergio; Confalonieri, Roberto; Vázquez Salceda, Javier
Confalonieri, Roberto; Álvarez Napagao, Sergio; Panagiotidi, Sofia; Vázquez Salceda, Javier; Willmott, Steven Nicolás
Confalonieri, Roberto; Nieves Sánchez, Juan Carlos; Vázquez Salceda, Javier
Confalonieri, Roberto; Nieves Sánchez, Juan Carlos
Confalonieri, Roberto; Prade, Henri; Nieves Sánchez, Juan Carlos