dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
dc.contributor |
Batalla García, Cristina |
dc.contributor.author |
Razquin Capilla, Anna |
dc.date |
2013-04-17 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/19011 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Edificació::Seguretat en la construcció |
dc.subject |
Industrial safety |
dc.subject |
Building |
dc.subject |
Seguretat en el treball |
dc.subject |
Construcció -- Accidents -- Prevenció |
dc.title |
Comunicació, motivació i lideratge al sector de la construcció |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Aquest treball consta d’una explicació teòrica dels conceptes de comunicació, motivació
i lideratge enfocats, sobretot, a les empreses del sector de la construcció. Com a treball
de camp s’han realitzat unes enquestes sobre Seguretat i Higiene a les obres per a poder
estudiar com veuen aquest temes els treballadors del ram de la construcció, en concret,
de les terres de Lleida i Barcelona. Un dels estudis d’aquest projecte són una sèrie de
gràfics i taules que resumeixen la informació extreta de les preguntes de l’enquesta,
acompanyats cada una de la seva explicació i interpretació.
Per a realitzar aquest treball primer ens hem informat del que es coneix avui en dia
sobre el tema, per a fer-ho, hem llegit una sèrie de llibres i articles de revistes que
trobem a la bibliografia del treball.
L’objectiu d’aquest treball és aconseguir unes pautes per a què els directius de les
empreses no necessitin sancionar als treballadors per a què aquests compleixin amb les
normes de Seguretat i Prevenció. El que es vol assolir és que els treballadors, pel seu
compte, compleixin les normes que existeixen, mirin per la seva seguretat i no sigui
necessari recordar-los contínuament, per exemple, l’ús del casc. |