Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/206340

Efecte de l'educació emocional a l'aula : Pot disminuir aquesta educació el risc d’exclusió social de l’alumnat?
Barbé i Reguant, Jordi
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
6--2012
Educació física -- Ensenyament secundari
Educació afectiva
Marginació social
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
56 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2012_ba ... _jordi_efecte_educacio.pdf 910.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem