To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/16619

Disseny de recursos i materials docents de l’àrea de Tecnologia que ajudin a atendre la diversitat a l’aula referida a l’alumnat estranger nouvingut amb dificultats idiomàtiques previ pas per l’aula d’acollida
Román Mallada, Nuria
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cusso Calabuig, Roser
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Educació especial::Educació d'immigrants
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües
School integration
Catalan language--Study and teaching--Foreign speakers
Group work in education
Problem-based learning
Tecnologia
Cohesió social
Assoliment continguts curriculars
Diversitat diversa
Alumnat nouvingut
Treball dels aspectes psicològics i emocionals
Eines per l’alumnat i el docent
Aula d’acollida
Aprenentatge significatiu
Integració escolar
Català--Ensenyament--Estudiants estrangers
Ensenyament--Treball en equip
Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters