To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/15991
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Martínez García, Xavier |
dc.contributor.author | Marín Gallego, Enric |
dc.date | 2012-05-10 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/15991 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Infraestructures portuàries |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Enginyeria hidràulica, marítima i sanitària::Ports i costes |
dc.subject | Piers & wharves. |
dc.subject | Piers |
dc.subject | Boardwalks |
dc.subject | Pantalanes |
dc.subject | Materiales |
dc.subject | Pantalans |
dc.subject | Molls |
dc.title | Viabilidad de nuevos materiales frente a materiales convencionales en la construcción de pantalanes |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |