Títol:
|
Marketing strategy for integrated sensors in the automotive industry. Tool development, market research and strategy thinking; Marketing strategy for integrated sensors in the automotive industry
|
Autor/a:
|
Vallmajó I Ribas, Llorenç
|
Altres autors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Findeis, Frank; Mussons Sellés, Jaume |
Abstract:
|
Projecte final de carrera fet en col.laboracio amb UNITECH. |
Abstract:
|
Desenvolupament de les eines informàtiques i recerca de mercat per dissenyar l'estratègia del departament de marquèting per aplicacions en la indústria de l'automòbil. Aplicacions per altres mercats són també considerades per la similitud de requisits en els productes. Els productes considerats són sensors magnètics, de pressió, intensitat i capacitat. |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting -Automobiles -- Equipement and supplies-- Marketing -Marketing -Automotive -Integrated Sensors -Marketing -Automotive -Integrated Sensors -Automòbils -- Equip i accessoris-- Màrqueting |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Publicat per:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|