Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/10892

24FPs. Una nova eina per l’ensenyament audiovisual
Domènech i Arasa, Ona
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Vallverdú Bayés, Francesc
El meu treball de final de màster és de caire teorico-pràctic i es basa en la creació d’una plataforma educativa anomenada 24FPs dirigida a tota la comunitat educativa catalana relacionada amb els cicles de Formació Professional de la família d’Imatge i So. La plataforma està desenvolupada en un entorn web i pretén fomentar el diàleg i la interacció entre professors, alumnes i centres. Al mateix temps ofereix uns recursos educatius de creació pròpia que es basen en l’explicació de la teoria i terminologia bàsica del món audiovisual nodrint-se de diversos exemples (una part influenciats pels alumnes) i de la seva traducció a l’anglès. Aquest treball pretén ser una eina comunicativa que ajudi a la millora de l’educació audiovisual, per això no només està dedicada al col·lectiu del professorat o de l’alumnat sinó que mitjançant espais de trobada com un fòrum o la possibilitat de comprovar altres metodologies educatives impartides en centres diferents al teu entre d’altres coses, es vol promoure una educació activa, participativa i solidària.
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Organizational learning
Plataforma educativa
Formació Professional d’Imatge i So
Aprenentatge organitzatiu
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document