To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/15277

Pla d'Entorn (Pla d'Autonomia de Centre) d'un IES d'extraradi de BCN;
Pla d'Entorn (Pla d'Autonomia de Centre) d'un IES d'extraradi de Barcelona
Arriasol Sabartés, Joan
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Mariño Acebal, José Bernardo
En el marc social en què es troben situats els nostres centres de referència sobre els quals hem treballat, el Pla d'Entorn (PE&PAU) és un element clau per aconseguir una millor cohesió social al barri i uns millors resultats acadèmics en els nostres alumnes. He tractat de buscar punts dintre el barri i del centre que permetessin millorar aquests dos punts, l'entorn del centre i el centre en si mateix, ja que no podem entendre l'un sense l'altre. El projecte ha estat dividit en tres parts, introducció a la temàtica del Pla d'Entorn (PE), desplegament del mateix i finalment l'anàlisi i millora centrada en el curs en el qual he fet les pràctiques. He buscat, suggerit i aportat possibles accions o iniciatives que ajudessin a desplegar les estratègies sobre les quals gira el projecte: • Millorar la cohesió social del barri vs IES • Millorar els resultats acadèmics dels alumnes
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Gestió i planificació educativa
School environment
High schools
School improvement programs
Nouvingut
Autonomia
Esforç
Barri
Extraradi
Tecnologia
Marginació
TIC
Cohesió
Integració
Família
Societat
Entorn escolar
Escoles secundàries
Programes de millora de l'escola
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters