Abstract:
|
Català: Aquest Treball Final de Master ha pretès respondre a les necessitats de la millora dels
processos i estratègies d’aprenentatge investigant en les principals problemàtiques
observades durant el pràcticum i ha mirat de treballar en nous procediments que millorin
l’acció docent.
L’objectiu fixat ha sigut assolit, s’ha implantat un canvi metodològic que recau en els rols
adoptats pel professorat i l’alumnat focalitzats en el canvi de paradigma: “l’esforç i el
suport de la resta de l’equip ens farà mes fàcil el camí de l’aprenentatge”.
Partint de les observacions en un context real a l’aula amb alumnes de secundaria, s’han
tret unes percepcions inicials. Aquestes han sigut contrastades mitjançant un treball
d’investigació de les necessitats de l’alumnat i del professorat a ser cobertes.
Aquestes necessitats s’han provat de satisfer amb el treball cooperatiu com a eina
metodològica i, finalment, s’ha contrastat la seva utilitat mitjançant la investigació dels
resultats obtinguts.
En la memòria es detalla tot el procés: la metodologia proposada, com s’ha fet l’
implantació, quins han sigut els resultats, les conclusions i propostes de millora.
En els annexos podem trobar alguns dels recursos didàctics mes destacats fets servir |