Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/14396

Investigar factors que poden generar interès als estudiants per les matemàtiques
Iglesias Majó, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Balbuena Martínez, Maria Camino Teófila
Mitjançant la realització d’aquest treball fi de Màster s’ha buscat les respostes a algunes qüestions plantejades durant la realització d’aquest Màster, com per exemple: es cert el desinterès dels estudiants cap a les matemàtiques? Si així fos, és atribuïble només les matemàtiques?. Mitjançant un treball de camp, enquestes i/o entrevistes, s’ha investigat quins factors afecten a l’alumnat i com es pot millorar aquest interès. Les enquestes s’’han realitzat als Caps de Departament, Professorat i Alumnat de diferents centres educatius de secundària, principalment a Mataró. S’analitzen les respostes d’aquestes tres enquestes i es fa un anàlisi factorial de les dades numèriques obtingudes. Un cop analitzat es mostren els resultats i es plantegen quins canvis es poden introduir a les aules per ajudar a millorar la motivació i l’interès de l’alumant. Finalment, es presenten les conclusions a les que s’han arribat durant la realització del treball, que aporten aspectes positius i també negatius de l’experiència.
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
Interès
Matemàtiques
Enquestes
Recursos
Concursos
Investigació
Professor
Alumnat
Motivació
Didàctic
Matemàtica -- Educació secundària
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem