Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/178859

Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma
Aizcorbe Gonzalvo, Xavier
Ugarte Calleja, Seber
Aquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social de la música al llarg de la història, la funció que exerceix en el marc de les ciències de la comunicació i la seva implementació en les accions de màrqueting actuals. Les entrevistes finals ens aporten la visió de dos creatius sobre quina ha estat la funció de la música en la seva campanya, quin és el seu paper en el context publicitari actual i quin és el futur que li auguren a la música publicitària dels propers anys.
02-12-2011
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Anuncis publicitaris
Música en la publicitat
Aspectes psicològics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
71 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-AIZCORBE-2011.pdf 1.781 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem