Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/13387

Disseny de la xarxa de transport col·lectiu de superfície d'una ciutat considerant les prestacions dels usuaris de transport públic i del vehicle privat.
Amat i Altés, Jordi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori; Estrada Romeu, Miguel Ángel
Català: Al llarg de la historia del transport públic de superfície s’han desenvolupat diferents models analítics per aconseguir el disseny de la xarxa que minimitzés els costos d’aquesta i assegurés unes bones prestacions als usuaris. Aquest models però, obviaven la disminució de la capacitat viària general que comportava dedicar espai urbà al transport públic. L’exclusió del vehicle privat del model de xarxa de transport públic de superfície resultava en xarxes poc ambicioses per por d’afectar a la circulació global de la ciutat.
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport urbà
Local transit
Roads
Xarxa
Transport
Superfície
Transport públic
Carreteres
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem