Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/6808

Sistema automàtic de bots pel Quake 3
Palència Fernández, Jaume
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d’Arquitectura de Computadors; Verdú Mulà, Javier; Pajuelo González, Manuel Alejandro
Aquest projecte té per objectiu principal oferir una eina de benchmark als mercat de desenvolupament de hardware destinat a les aplicacions de videojocs. Per aconseguir aquest objectiu s'ha escollit seleccionar un videojoc ja existent llicenciat sota la GPL i modificar-lo per a que ens serveixi a tal efecte. El videojoc seleccionat ha estat el Quake 3,
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Enginyeria del software
Video games -- Design
Videojocs -- Disseny
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem