Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/6636
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Villalante Llauradó, Manel |
dc.contributor.author | Llorca Martín, Carlos |
dc.date | 2004-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/6636 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.subject | Buses |
dc.subject | Autobusos -- Barcelona (Catalunya) |
dc.title | Criteris i metodologia per a redefinir la xarxa d'autobusos de Barcelona amb motiu de la integració tarifària i els canvis de les pautes de mobilitat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |