Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5018

El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
Amat, Vanesa
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament?
-Llibres i lectura
-Aprenentatge
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Artículo
info:eu-repo/publishedVersion
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
artconlli_a2010_amat_vanesa_paper.pdf 143.5 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a