To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4360

El sentir de la reflexió ètica: imaginar i viure els valors
Carrillo, Isabel
Universitat de Vic. Facultat d'Educació
Amb les paraules aquí escrites es vol posar un cert ordre, no definitiu ni determinant, i donar nom a una forma viva de sentir i pensar l’educació com a relació d’acompanyament afectiu i dialògic que ajuda a desplegar la reflexió ètica i a donar sentit formatiu a la vivència creativa dels valors. En els diferents apartats, es parla d’experiències virtuoses que obren l’espai per viure i aprendre a viure moralment, d’encontres on es van revelant els significats del saber mirar, sentir i pensar el món, així com també del saber imaginar formes de vida més humanes. These words seek to provide a certain order, neither definitive nor decisive, and give a name to a living way of feeling and thinking about education as a relationship of accompaniment, via emotions and dialogue, that aids the development of ethical reflection, and give a training sense to the creative experience of values. The different sections talk about virtuous experiences that open up the space to live and learn to live morally; of encounters where the significance of the knowing how to look, feel and think of the world are revealed, as well as being able to imagine more human(e) ways of living.
-Educació en valors
-Ètica
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
info:eu-repo/publishedVersion
Societat Catalana de Pedagogia
         

Full text files in this document

Files Size Format View
artconlli_a2006 ... isabel_sentir_reflexio.pdf 91.09 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters