Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3414

La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
Zaragoza i Marín, Alba
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat d’educació infantil, a adquirir un grapat de coneixements per regular les seves emocions i l’estrès. L’estudi té com a objectiu la pràctica de diferents tècniques i jocs en una aula de P4 amb alumnes que presenten Trastorn de l’Espectre Autista. Les dades recollides i analitzades fan possible afirmar que la relaxació dóna beneficis tant a nivell personal com social i permet el treball de les emocions.
Relaxation is an inclusive tool at school that helps to work on emotional competence. Investigation sets off from using different relaxation techniques to help, kindergarten pupils, to acquire an amount of useful knowledge in order to regulate their emotions and stress. The research aim is to practice several techniques and games in a P4 class with ASD (Autist Spectrum Disorder) pupils. As a result of the obtained and analysed data, this research proves that relaxation is profitable both at individual and social levels and it’s a good tool to work on emotions.
Curs 2013-2014
05-2014
Educació inclusiva
Autisme
Relaxació -- Tècnica
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
61 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2014_zaragoza_alba_relaxacio_educacio.pdf 859.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem