Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/63082

Educació parental en línia: revisió de la literatura;
Educación parental en línea: revisión de la literatura;
E-parenting: A review of the literature
Rodrigo, María José; Balsells, M. Àngels; Vaquero Tió, Eduard; Suárez, A.; Fernández Rodrigo, Laura
Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida
La irrupció d'internet en totes les àrees de la vida quotidiana com a eina de recerca d'informació també s'ha posat de manifest en l'educació parental i familiar. Les famílies utilitzen la xarxa per buscar-hi ajuda en el desenvolupament de les funcions parentals, així com per realitzar accions formatives d'educació parental. La investigació comença a mostrar evidències de com s'han de desenvolupar aquestes pràctiques d'educació parental en línia de manera eficaç i eficient, però queden diversos interrogants per aprofundir: quin tipus d'eina TIC es planteja per desenvolupar els programes i recursos d'educació parental en línia?: quins objectius i característiques tenen els programes i recursos parentals en línia?; quins són els beneficis i les limitacions dels programes i recursos en línia per a les famílies participants?
-Educació parental
-E-parenting
-Revisió de la literatura
-TIC
-Educació familiar
cc-by-nc-nd (c) Edicions de la Universitat de Lleida, Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida, els autors, 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
book
publishedVersion
Edicions de la Universitat de Lleida
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
Rodrigo&etal_2018.pdf 9.397 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a