dc.contributor |
Sebé Feixas, Francesc |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior |
dc.contributor.author |
Vila Almenara, Sergi |
dc.date |
2017-07-21T08:24:25Z |
dc.date |
2017-07-21T08:24:25Z |
dc.date |
2017-07 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/60152 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/60152 |
dc.description |
Disseny i implementació d'un joc de gènere roguelite d'acció utilitzant el motor Unity. El jugador ha d'explorar masmorres amb enemics que haurà de cal derrotar utilitzant armes i conjurs màgics. En eliminar enemics, es podran obtenir increments de les estadístiques del protagonista, però l'abús d'aquests provocarà efectes adversos tals com pixelació, alteracions cromàtiques i deformació de la pantalla. |
dc.language |
eng |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Unity |
dc.subject |
Roguelite |
dc.subject |
Videojoc |
dc.subject |
Blender |
dc.subject |
Videojocs |
dc.subject |
Unity (Recurs electrònic) |
dc.subject |
Blender (Programa d'ordinador) |
dc.title |
Mechanical Dystopia: A roguelite videogame developed in Unity |
dc.type |
masterThesis |