To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/57692

Co-teaching: the power of two
Villanueva Sert, Marta
Izquierdo Santaularia, Robert; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
Fa uns anys, quan els estudiants amb dificultats es van introduir a les aules ordinàries, es va adoptar la filosofia d’inclusió. Per aquest motiu, per tal de respondre a les necessitats dels diversos estudiants, els educadors van voler implementar estratègies que els afavorissin de la millor manera. Per aconseguir que tots els estudiants arribessin a un objectiu central, es van plantejar i proposar diversos camins. Consegüentment, els educadors es preguntaven sobre les possibilitats i beneficis que tindria treballar dos mestres junts en una mateixa aula. Va ser llavors quan va aparèixer la metodologia del co-ensenyament. Aquest projecte presenta un enfocament al co-ensenyament, definint de què tracta aquesta metodologia, els beneficis més importants que aporta i com implementar-la. Finalment, presenta el procés i resultats obtinguts després de la implementació d’una experiència de co-ensenyament en una aula ordinària d’educació primària.
Some years ago, when students with difficulties were introduced in general classroom settings, the philosophy of inclusion was adopted. For this reason, to help to meet the needs of diverse learners, educators wanted to implement strategies that will best benefit their students. With expectations for all learners to reach a central goal, diverse paths were taken to achieve it. According to this, educators were wondering about the possibilities that working two teachers together in one classroom had. In this point, the co-teaching methodology appeared. This project presents an approach to co-teaching, defining what this methodology is about, the most important benefits that it has and how to implement it. Finally, it presents the process and the results obtained after the implementation of a co-teaching experience in an ordinary primary school classroom.
2016-05
Co-ensenyament
Planificació conjunta
Treball en equip
Educació
Comunicació
Coordinació
Inclusió
Educació inclusiva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
cc-by-nc-nd
157 p.
bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
mvillanuevas.pdf 3.614 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters