Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/56786

Bona ortografia sense esforç a la pràctica
Ramos Pla, Anabel
Selfa Sastre, Moisés; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
06-2014
Ortografia
Esforç
Memòria visual
Innovació
Aprenentatge-servei
Programació neurolingüística
Ortografia
Psicologia de l'aprenentatge
Programació neurolingüística
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
cc-by-nc-nd
74 p.
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
aramosp.pdf 2.843 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem