Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10459.1/56786

Bona ortografia sense esforç a la pràctica
Ramos Pla, Anabel
Selfa Sastre, Moisés; Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
-Ortografia
-Esforç
-Memòria visual
-Innovació
-Aprenentatge-servei
-Programació neurolingüística
-Ortografia
-Psicologia de l'aprenentatge
-Programació neurolingüística
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Visualitza
aramosp.pdf 2.843 MB application/pdf Visualitza/Obre

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a