Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/47116

Re-writing and Its Pedagogical Value: A Case Study
Irun Chavarria, Montse
Tenint en compte el temps i la energia que els mestres i professors dediquen a la correcció de redaccions i produccions escrites i el poc efecte que aquestes semblen tenir en altres produccions dels aprenents, es va dissenyar la recerca que es presenta en aquest article. Els resultats de l'estudi semblen suggerir que les correccions no faciliten l'aprenentatge. Com presentem aquesta activitat de retroalimentació a l'alumnat i la posició que li donem dins d'un enfocament basat en el procés de l'escriptura seran clau per fer que les correccions siguin facilitadores de l'aprenentatge de la producció escrita. The research presented in this paper was designed to investigate the fact that, considering the large amount of time and energy teachers devote to the correction of compositions and written work, the e ect of this e ort on other student learning activities appears to be minimal. The results of this study seem to suggest that correction of this type does not facilitate language learning. The way in which this feedback activity is presented to the students and the status given to it within an approach to the process of writing are key aspects to making corrections helpful in the acquisition of writing skills.
-Destreses de producció escrita
-Re-escriptura
-Retro-alimentació
-Correcció
-Escriptura -- Aprenentatge
-Art d'escriure -- Ensenyament
cc-by (c) Universitat de Lleida, 2004
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
article
publishedVersion
Universitat de Lleida
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
008846.pdf 174.2 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a