Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/46878

Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO
Artigot Altisent, Ares
Universitat de Lleida; Facultat de Lletres; Bergés Saura, Laura
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.
14-06-2013
Identitat corporativa
Identitat mercantil
Comunicació
Productes eròtics
Imatge corporativa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
cc-by-nc-nd
84 p.
bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
aartigota.pdf 1.814 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem