To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/12482

Rellevància de la intervenció educativa i l'assessorament psicopedagògic de l'EAP Nou Barris en la millora de la dinàmica i el funcionament dels centres escolars
Lajinero Serrano, Núria
Universitat Oberta de Catalunya; Letosa Porta, Alejandro Javier
-equip d'assessorament Psicopedagògic (EAP)
-escola inclusiva
-competències bàsiques
-necessitats educatives especials
-dificultats en l'aprenentatge
-lectoescriptura
-trastorn de conducta
-equipo de asesoramiento psicopedagógico (EAP)
-escuela inclusiva
-competencias básicas
-necesidades educativas especiales
-dificultades en el aprendizaje
-lectoescritura
-trastorno de conducta
-psychopedagogical counseling team
-inclusive school
-basic competences
-learning difficulties
-literacy
-behaiviour disorder
-Early Intervention (Education)
-Educational counseling
-Educational diagnosis
-Diagnòstic pedagògic
-Orientació escolar
-Intervenció educativa
-Psicologia pedagògica
-Diagnóstico pedagógico
-Orientación escolar
-Intervención educativa
-Psicología pedagógica
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters