Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4197

El treball de les emocions i les habilitats socials amb infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a partir del Pla Individual de Suport Familiar
Barba Panadero, Jordina; De Nova Santana, Judit
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Les dificultats en l’expressió de les emocions i en l’adquisició de les habilitats socials formen part dels trets característics dels nens amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per treballar aquests aspectes és important que família i escola s’involucrin, però sempre considerant la família com a principal agent socialitzador. Així doncs, el present treball mostra una proposta basada en el Pla Individual de Suport Familiar. Aquest té l’objectiu de millorar les emocions i les habilitats socials a partir de les preocupacions dels pares d’un infant amb TEA. L’entrevista i l’observació són les tècniques utilitzades per recollir tota la informació necessària per la realització d’aquesta proposta. Difficulties in the expression of emotions and in the acquisition of social skills are part of the characteristics of children with Autism Spectrum Disorder (ASD). To work these aspects the involvement of family and school is important, but always considering that family is the main agent of socialization. Thus, the present work shows a proposal based on the Individual Family Support Plan. The aim of this project is to improve emotions and social skills from the concerns of the parents of a child with ASD. Interview and observation are the techniques used to collect all the necessary information for the realization of this proposal.
-Emocions en els infants
-Educació inclusiva
-Família
-Autisme
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem