El Open Social Learning y su potencial de transformación de los contextos de educación superior en España

Author

García González, Iolanda

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center (eLC)

Universitat Oberta de Catalunya. Càtedra UNESCO d'e-Learning

Publication date

2010-06-22T13:44:53Z

2010-06-22T13:44:53Z

2009-12



Abstract

Documento de reflexión basado en el Panel de Expertos sobre Open Social Learning en España: diagnóstico yperspectivas, de la Cátedra UNESCO de e-learning, 30 de junio 2009.


Reflection paper based on the Panel of Experts in Open Social Learning in Spain: diagnosis and prospects, of the UOC UNESCO e-Learning Chair, June 30, 2009.


Document de reflexió basat en el Panell d'Experts sobre Open Social Learning a Espanya: diagnòstic i perspectives, de la Càtedra UNESCO d'e-learning, 30 de juny 2009.

Document Type

Article

Language

Spanish

Subjects and keywords

OSL; e-learning; Open Social Learning; Aprenentatge social obert; Aprendizaje social abierto; Group work in education; Virtual work teams; Web-based instruction; Ensenyament -- Treball en equip; Treball en equip virtual; Ensenyament virtual; Trabajo en grupos (Educación); Trabajo en grupos virtual; Enseñanza virtual

Publisher

eLearn Center. UOC

This item appears in the following Collection(s)