Transnational study of roles/functions and associated ICT competencies for Higher Education teachers

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center (eLC)
dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya. Distance School and University Education (EDUS)
dc.contributor
Arnold, Deborah
dc.contributor.author
Guasch Pascual, Teresa
dc.contributor.author
Espasa Roca, Anna
dc.contributor.author
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
dc.date
2010-03-18T16:56:28Z
dc.date
2010-03-18T16:56:28Z
dc.date
2009-01-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/1664
dc.description.abstract
Aquest estudi forma part del projecte eLene-TLC1 Virtual Campus (2007-2008) recolzat pel programa eLearning de la Comissió Europea. L'objectiu d'aquest projecte és que els professors i els estudiants facin el millor ús possible de les TIC en l'educació superior, preparant als professors per als estudiants de la generació xarxa, permetent als estudiants a la transferència de coneixements i pràctiques de la vida quotidiana per al seu aprenentatge i estimular tant la integració plena de pràctiques innovadores d'ensenyament i d'aprenentatge possibilitades per un entorn tecnològic en constant evolució. Per tal de cobrir part d'aquest objectiu general, es va concebre un estudi per examinar les competències en TIC professors d'Educació Superior en entorns d'aprenentatge en línia.
dc.description.abstract
Este estudio forma parte del proyecto eLene-TLC1 Virtual Campus (2007-2008) apoyado por el programa eLearning de la Comisión Europea. El objetivo de este proyecto es permitir que los profesores y los estudiantes hagan el mejor uso posible de las TIC en la educación superior, preparando a los profesores para los estudiantes de la generación red, permitiéndoles a los estudiantes la transferencia de conocimientos y prácticas de su vida cotidiana para su aprendizaje y estimular tanto a la integración plena de prácticas innovadoras de enseñanza y de aprendizaje posibilitadas por un entorno tecnológico en constante evolución. Con el fin de cubrir parte de este objetivo general, se concibió un estudio para examinar las competencias en TIC profesores de Educación Superior en entornos de aprendizaje en línea.
dc.description.abstract
This study forms part of the eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008) supported by the European Commission's eLearning programme. The aim of this project is to enable teachers and students to make the best possible use of ICT in higher education, preparing teachers for the net generation of students, enabling students to transfer skills and practices from their daily life to their learning and encouraging both to fully integrate the innovative teaching and learning practices made possible by the constantly evolving technological environment. In order to meet part of this general objective, a study to examine Higher Education teachers' ICT competencies in online learning environments was devised.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.publisher
European Commission eLearning programme
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject
Teacher competencies
dc.subject
Teacher training
dc.subject
Higher education
dc.subject
Virtual environment
dc.subject
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
dc.subject
Competències del professorat
dc.subject
Formació del professorat
dc.subject
Ensenyament superior
dc.subject
Entorns virtuals
dc.subject
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
dc.subject
Competencias del profesorado
dc.subject
Formación del profesorado
dc.subject
Educación superior
dc.subject
Entornos virtuales
dc.subject
eLene-TLC1 Virtual Campus project (2007-2008)
dc.subject
Distance education -- Computer-assisted instruction
dc.subject
Universities and colleges -- Faculty
dc.subject
Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
dc.subject
Professors universitaris -- Formació
dc.subject
Educación a distancia -- Enseñanza asistida por ordenador
dc.subject
Profesores universitarios -- Formación
dc.title
Transnational study of roles/functions and associated ICT competencies for Higher Education teachers
dc.type
info:eu-repo/semantics/article


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)