To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/1100

Avaluació Interna als Centres de Secundària : Anàlisi de la situació actual : beneficis, problemes i riscos
Pujol Matas, M. Cristina
Universitat Oberta de Catalunya; Arbós Bertrán, Albert
El treball es proposa dur a terme un estudi descriptiu sobre la situació de l'avaluació interna a tres centres de secundària per tal de conèixer quina és la situació actual, quines actuacions es porten a terme explícitament o implícitament i quins beneficis se'n deriven o poden derivar-se'n, així com també quins són els problemes i reticències que comporta i els riscos que pot originar la posada en pràctica, tant conscientment com inconscient, d'aquesta avaluació interna.
El trabajo se propone llevar a cabo un estudio descriptivo sobre la situación de la evaluación interna en tres centros de secundaria para conocer cuál es la situación actual, qué actuaciones se llevan a cabo explícitamente o implícitamente y qué beneficios se derivan o pueden derivarse de ella, así como qué problemas y reticencias comporta y los riesgos que puede originar la puesta en práctica, tanto consciente como inconscientemente, de dicha evaluación interna.
This work aims to carry out a descriptive study about the situation of an internal evaluation in three secondary schools in order to find out what the current situation is, what actions are explicitly or implicitly carried out, and what benefits are derived or may be derived from it, as well as the problems and misgivings involved, and the risks that putting this internal evaluation into practice can bring about, whether consciously or unconsciously.
-Educational Evaluation
-Statuatory Secondary Education
-Psychopedagogy
-Avaluació educativa
-Educació secundària obligatòria
-Psicopedagogia
-Evaluación educativa
-Educación secundaria obligatoria
-Psicopedagogía
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Bachelor Thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Castaño Muñoz, Jonatan; Gil Garrusta, Marc; Pujol Matas, M. Cristina; Anguera Iglesias, Carme; Franco-Casamitjana, Marga; Guinart Orpinell, Mildred; Senges, Maximilian
Castaño Muñoz, Jonatan; Gil Garrusta, Marc; Pujol Matas, M. Cristina; Anguera Iglesias, Carme; Franco-Casamitjana, Marga; Guinart Orpinell, Mildred; Senges, Maximilian
Castaño Muñoz, Jonatan; Gil Garrusta, Marc; Pujol Matas, M. Cristina; Anguera Iglesias, Carme; Franco-Casamitjana, Marga; Guinart Orpinell, Mildred; Senges, Maximilian
Castaño Muñoz, Jonatan; Gil Garrusta, Marc; Pujol Matas, M. Cristina; Anguera Iglesias, Carme; Franco-Casamitjana, Marga; Guinart Orpinell, Mildred; Senges, Maximilian
 

Coordination

 

Supporters