Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1268

Avaluació i intervenció psicoeducativa en les relacions materno/paterno-filials en famílies desestructurades
Vidal i Llambias, Rosa
Universitat Oberta de Catalunya
Anàlisi, avaluació i intervenció psicoeducativa en un programa assistencial i de suport a les relacions materno/paternofilials en famílies desestructurades. Els usuaris són els pares i les mares separats o divorciats (i els seus fills menors) amb conflictes entre ells i on ha estat el jutge qui ha establert el règim de visites. Es dóna suport i orientació als progenitors i als menors que acudeixen al centre per a fer l'intercanvi o l'estada del menor amb el progenitor no custodi, per a facilitar i millorar la relació entre les parts (menors, part custòdia i part no-custòdia).
Análisis, evaluación e intervención psicoeducativas en un programa asistencial y de apoyo a las relaciones materno/paterno-filiales en familias desestructuradas. Los usuarios son los padres y madres separados o divorciados (y sus hijos menores) con conflictos entre ellos y en donde el juez ha establecido el régimen de visitas. Se proporciona apoyo y orientación a los progenitores y a los menores que acuden al centro para realizar el intercambio o la estancia del menor con el progenitor no custodio, para facilitar y mejorar la relación entre las partes (menores, parte custodia y parte no custodia).
Psycho-educational analysis, evaluation and intervention in a care and support program for parent-child relationships in broken homes. The users are separated and divorced parents (and their under-age children) with disputes between them and for whom a judge has established the system of visits. Support and guidance is given to the parents and children coming to the center for the exchange or stay of the child with the parent that does not have custody to facilitate and improve the relationship between the parties (children, parent with custody and parent without custody).
10-06-2010
Consulteu les condicions d'ús d'aquest document en el repositori original:http://hdl.handle.net/10609/1268
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem