Análisis de la comunicación en Instagram: caso de las Influencers Violeta Mangrinyán y Ariadna Tapia

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Beriain Bañares, Ana
dc.contributor.author
Juanals Amador, Clàudia
dc.date.accessioned
2022-07-28T11:36:12Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:19Z
dc.date.available
2022-07-28T11:36:12Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:19Z
dc.date.issued
2022-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/522592
dc.description.abstract
Les xarxes socials han esdevingut un element essencial a les vides de les persones en ple segle XXI. A més, és una eina on es trenca la diferència de mercats i tant grans marques com petites marques venen productes dins un mateix lloc. Aquí és on entren en joc les influencers, persones que a través de les seves xarxes socials venen productes al seu públic objectiu que ja els segueixen sigui per admiració, moda, estil de vida… entre d'altres interessos personals. És per això que s'ha fet una anàlisi de dos influencers d'Instagram: Violeta Mangrinyán i Ariadna Tapia. En aquest estudi es poden veure les diferències de comunicació a través d'una anàlisi de mètriques, imatge i contingut dels mesos març i abril d'aquestes influencers.
cat
dc.description.abstract
Las redes sociales se han convertido en un elemento esencial en las vidas de las personas en pleno siglo XXI. Además, es una herramienta donde se rompe la diferencia de mercados y tanto grandes marcas como pequeñas marcas venden productos dentro de un mismo lugar. Aquí es donde entran en juego las influencers, personas que a través de sus redes sociales, venden productos a su público objetivo que ya les siguen sea por admiración, moda, estilo de vida… entre otros intereses personales. Es por eso que se ha realizado un análisis de dos influencers de Instagram: Violeta Mangrinyán y Ariadna Tapia. En este estudio se pueden ver las diferencias de comunicación a través de un análisis de métricas, imagen y de contenido de los meses marzo y abril de dichas influencers.
spa
dc.description.abstract
Social networks have become an essential element in people's lives in the 21st century. In addition, it is a tool where the difference in markets is broken and both big brands and small brands sell products within the same place. This is where influencers come into play, people who, through their social networks, sell products to their target audience that already follow them either for admiration, fashion, lifestyle... among other personal interests. That is why an analysis of two Instagram influencers has been carried out: Violeta Mangrinyán and Ariadna Tapia. In this study we can see the differences in communication through an analysis of metrics, image and content for the months of March and April of these influencers.
eng
dc.format.extent
58 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Xarxes socials virtuals
cat
dc.subject.other
Instagram (Firma)
cat
dc.subject.other
Mitjans de comunicació digitals
cat
dc.subject.other
Moda
cat
dc.title
Análisis de la comunicación en Instagram: caso de las Influencers Violeta Mangrinyán y Ariadna Tapia
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documentos

TFG-JUANALS-2022.pdf

1.453Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)