Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/522449

What influences PhD graduate trajectories during the degree: a research-based policy agenda
McAlpine, Lynn; Castelló, Montserrat; Pyhaltö, Kirsi
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2020
Universitats--Estudis de 2n i 3r cicles
Recerca basada en l'evidència
Doctorat
Investigació qualitativa
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
33 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.1007/s10734-019-00448-7
Springer
Higher Education (2020), 80: 1011-1043
         

Full text files in this document

Files Size Format
McAlpine2020_Ar ... uencesPhDGraduateTraje.pdf 678.4 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters