Instagram como herramienta para la creación de un museo social y online. El uso que le otorgan museos de arte contemporáneo
Costa, Tatiana; Costa, Tatiana; Tresserras, Joan Manuel; Tresserras, Joan Manuel; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Instagram (Firma)
-Museus - Innovacions tecnològiques
-Museus i Internet
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Treball de fi de postgrau
         
https://ddd.uab.cat/record/181751

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Moralo Márquez, Andrea; Tresserras, Joan Manuel; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Río, Olga del; Azar, Jamil; Gómez, Dardo; Llorens, Carles; Minobis, Montserrat; Montabes, Juan; Saini, Valentina; Tresserras, Joan Manuel; Velázquez García-Talavera, Teresa; Seminari Internacional sobre Comunicació, Desenvolupament i Drets Humans a la Mediterrània; Màster en Mediació Intermediterrània: Inversió Econòmica i Integració Intercultural; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Tresserras, Joan Manuel; Ribot, Rafael de
Pérez Arce, José Cristian; Pérez Arce, José Cristian; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Leos Andrade, Sara Esther; Leos Andrade, Sara Esther; Corominas, Maria; Corominas, Maria; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
 

Coordination

 

Supporters