L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
Molins Alcalde, Dúnia; Molins Alcalde, Dúnia; Mèlich i Sangrà, Joan Carles; Mèlich i Sangrà, Joan Carles; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Freire, Paulo
-McLaren, Peter
-Pedagogia social
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Treball final de grau
         
https://ddd.uab.cat/record/60838

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Mèlich i Sangrà, Joan Carles; Úcar, Xavier
Colom Cañellas, Antoni J..; Mèlich i Sangrà, Joan Carles
Ponsatí i Ferrer, Imma; Ponsatí i Ferrer, Imma; Miranda i Pérez, Joaquim; Miranda i Pérez, Joaquim; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Macià, Jaume; Macià, Jaume; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Rodríguez i Bosch, Josep Lluís; Rodríguez i Bosch, Josep Lluís; Riba Miralles, Jordi; Riba Miralles, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació