Título:
|
L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
|
Autor/a:
|
Molins Alcalde, Dúnia; Molins Alcalde, Dúnia; Mèlich i Sangrà, Joan Carles; Mèlich i Sangrà, Joan Carles; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
|
Abstract:
|
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents. |
Abstract:
|
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents. |
Materia(s):
|
-Freire, Paulo -McLaren, Peter -Pedagogia social |
Derechos:
|
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ |
Tipo de documento:
|
Treball final de grau |
Editor:
|
|
Compartir:
|
|
Uri:
|
https://ddd.uab.cat/record/60838
|