Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/503593

Evaluación del Programa CaixaProinfancia de refuerzo educativo y acompañamiento escolar
Evaluation of the Programme CaixaProinfancia of educational suport and school accompaniment;
Avaliaçao do Programa CaixaProinfancia de reforço educational e acompanhamento escolar
Longás Mayayo, Jordi; Cañete-Massé, C.; Cussó Parcerisas, Irene; Querol Duran, Roser de; Guàrdia Olmos, Joan
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
05-2021
CaixaProinfància
Infants pobres
Treball social
Integració social
Educació
Fracàs escolar
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
© SIPS
16 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.7179/PSRI_2021.38.11
Universidad Pablo de Olavide
Pedagogía social. Revista interuniversitaria, Núm. 38 (2021)
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
Pedagogia Social anglès.pdf 515.5 KB PDF Versió anglesa
Pedagogia Social castellà.pdf 586.0 KB PDF Versió castellana

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Riera Romaní, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Querol Duran, Roser de; Díaz-Gibson, Jordi; Carrillo Alvarez, Elena; Cussó Parcerisas, Irene; Longás Mayayo, Eduard; Rodríguez Garcia, Eva
Longás Mayayo, Jordi; Querol Duran, Roser de; Ciraso Calí, Anna; Riera i Romaní, Jordi; Úcar, Xavier
Guàrdia Olmos, Joan; Peró, Maribel; Martínez-Ricart, M.; Cañete-Massé, C.; Turbany Oset, Jaume; Berlanga, Vanessa