Adidas. El logotipo como discurso visual : definición de un modelo de análisis y estudio de caso
Pérez Latorre, Óliver
10-09-2021
-Logotipo
-Imagen
-Análisis del discurso
-Semiótica
-Logotype
-Image
-Discourse analysis
-Semiotics
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/186826

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Pérez Latorre, Óliver; Sora Domenjó, Carles; Oliva Rota, Mercè; Brito-Fuentes, Carla
Oliva Rota, Mercè; Pérez Latorre, Óliver; Besalú Casademont, Reinald, 1983-
Rey, Juan; Ruiz Collantes, Frances Xavier; Pineda Cachero, Antonio; Pérez Latorre, Óliver
Rey, Juan; Ruiz Collantes, Francesc Xavier; Pineda Cachero, Antonio; Pérez Latorre, Óliver
Ruiz Collantes, Francesc Xavier; Pujadas Capdevila, Eva; Ferrés Prats, Joan; Obradors Barba, Matilde; Pérez Latorre, Óliver; Casals, Anna