Los cambios de estado en la educación infantil : ¿qué modelos emplea el alumnado en la construcción de explicaciones?
Sesto Varela, Vanessa; Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel
-Educación infantil
-Modelos mentales
-Estados de la materia
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/183694

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel; Silva García, Elba Tamara; Sesto Varela, Vanessa
Calo Mosquera, Nuria; Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel; Sesto Varela, Vanessa
Fernández, Adriana; Sesto Varela, Vanessa; Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel
Sesto Varela, Vanessa; Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel; Vázquez, Susana