dc.contributor.author |
Casanellas Chuecos, Montserrat |
dc.contributor.author |
Medir Tejado, Lluís |
dc.contributor.author |
Montolio Estivill, Daniel |
dc.contributor.author |
Solé Català, Marina |
dc.contributor.author |
Fachelli, Sandra |
dc.date |
2014 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/145390 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:145390 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) ; Núm. 2 (2014) |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ |
dc.subject |
Qüestionaris |
dc.subject |
Avaluació |
dc.subject |
Competències transversals |
dc.title |
Els qüestionaris com a instruments per a l'avaluació de competències transversals |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation |
dc.description.abstract |
En la present comunicació es presenta l'experiència desenvolupada en l'ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l'ús dels qüestionaris com a instruments d'avaluació del grau de satisfacció de l'alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d'aprenentatge. |