Un enfoque socioconstructivista y sistémico de los modelos de apoyo y actualización docente para la innovación educativa de base TIC. Proyecto EDUTICOM
Riera i Romaní, Jordi; Prats i Fernández, Miquel Àngel
-Innovació educativa
-Socioconstructivisme
-Actualització docent
-TIC
-Formació
-Alfabetització tecnològica
-Innovación educativa
-Socioconstructivismo
-Actualización docente
-Formación
-Alfabetización
-Innovation in education
-Socioconstrutivism
-ICT
-Life long learning
-Computer literacy
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/34534

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Longás Mayayo, Eduard; Longás Mayayo, Jordi; Riera i Romaní, Jordi
Riera i Romaní, Jordi; Ciraso Calí, Anna; Querol Duran, Roser de
Longás Mayayo, Jordi; Querol Duran, Roser de; Ciraso Calí, Anna; Riera i Romaní, Jordi; Úcar, Xavier