El briefing creativo en las agencias de publicidad : una comparativa de la gestión de información entre España y Portugal
Roca, David
09-09-2021
-Publicitat
-Publicidad
-Publicity
-Creativitat
-Creatividad
-Creativity
-Briefing
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/22925

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Serrat Jurado, Carles; Roca, David; Budesca, Josep M.; Seres, Jozsef; Seres, Enikoe; Aurand, Bastian; Hoffmann, Andreas; Namba, Shinichi; Kuehl, Thomas; Spielmann, Christian
Guasch Murillo, Daniel; Roca, David; Cervelló Pastor, Cristina; Ponsa Asensio, Pere