Formatos y estilos publicitarios en el prime-time radiofónico español : infrautilización y sequía de ideas
Perona Páez, Juan José
09-09-2021
-Publicitat
-Ràdio
-Creativitat
-Publicidad
-Creatividad
-Advertising
-Creativity
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/22921

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Prado, Emili; Huertas Bailén, Amparo; Perona Páez, Juan José
Perona Páez, Juan José; Barbeito Veloso, Ma. Luz
Perona Páez, Juan José; Barbeito Veloso, Ma. Luz
Perona Páez, Juan José; Barbeito Veloso, Ma. Luz