¿Por qué no ha fructificado la propuesta del profesor como investigador? Y algunas propuestas para resistir a un presente nostálgico
Sancho Gil, Juana Mª; Hernández, Fernando
-Investigació en l'acció
-Professor com a investigador
-Reforma
-Sistema educatiu
-LOCE
-Resistència
-Educadors compromesos
-Action-research
-Teacher as researcher
-Reform
-Educational system
-Resistance
-Involved educators
-Investigación en la acción
-Profesor como investigador
-Sistema educativo
-Resistencia
-Educadores comprometidos
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/1170

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Hernández, Fernando; Sancho Gil, Juana Mª; Rifà Valls, Montse; Vidiella, Judit; Campañà, Laia; Alonso Cano, Cristina; Simó, Núria; Universitat de Barcelona. Facultat de Belles Arts; Teacher Education, School Innovation and New Technologies; (FINT)
Contreras, José Miguel; Hernández, Fernando; Puig, Josep M.; Rué, Joan; Trilla, Jaume; Carbonell, Jaume
Sancho Gil, Juana Mª; Fonollosa Vives, Maite; Barajas Frutos, Mario; Bosco, Alejandra; Chrysos, Adonis
Bosco, Alejandra; Larraín Pfingsthorn, Verónica; Sancho Gil, Juana Mª; Hernández y Hernández, Fernando
Sancho Gil, Juana Mª; Ornellas, Adriana; Sánchez i Valero, Joan-Anton; Alonso Cano, Cristina; Bosco, Alejandra