Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/449925

Utilizando analítica del aprendizaje en una clase invertida: Experiencia de uso en la asignatura de Sistemas Digitales y Microprocesadores
Navarro Martín, Joan; Amo Filvà, Daniel; Vidaña Vila, Ester; Martínez Suquia, Carmen
Universitat Ramon Llull. La Salle
2018-07
004 - Informàtica
378 - Ensenyament superior. Universitats
62 - Enginyeria. Tecnologia
Ensenyament universitari -- Innovacions tecnològiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
4 p.
Conference Object
Actas de las XXIV Jornadas de Enseñanza Universitaria de la Informática, Barcelona, del 4 al 6 de julio de 2018
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
462-2919-1-PB.pdf 288.1 KB PDF JENUI.2018.391-394

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Vidaña Vila, Ester; Navarro Martín, Joan; Borda Fortuny, Cristina; Stowell, Dan; Alsina Pagès, Rosa Maria
Amo Filvà, Daniel; Alier Forment, Marc; Fonseca Escudero, David; García-Peñalvo, Francisco José; Casañ Guerrero, María José; Navarro Martín, Joan
Amo Filvà, Daniel; Navarro Martín, Joan; Canaleta Llampallas, Xavier
 

Coordination

 

Supporters