dc.contributor.author |
Rué, Joan |
dc.contributor.author |
Amador Guillem, Miquel |
dc.contributor.author |
Bosco, Alejandra |
dc.contributor.author |
Gené Torrabadella, Jordi |
dc.contributor.author |
Moreno Colom, Sara, |
dc.contributor.author |
Pividori, María Isabel |
dc.contributor.author |
Rambla, Xavier, |
dc.date |
2008 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/65996 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:65996 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Jornades d'Innovació Docent de la UAB ; 5es : 2008 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Tots els drets reservats. |
dc.rights |
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ |
dc.subject |
Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject |
Millora |
dc.subject |
Instrument |
dc.subject |
Anàlisi |
dc.subject |
Teaching and learning |
dc.subject |
Improvement |
dc.subject |
Questionnaire |
dc.subject |
Analysis |
dc.title |
Com aprenen els nostres alumnes més i millor? |
dc.type |
Comunicació de congrés |
dc.description.abstract |
La voluntat d'aquesta recerca és, mitjançant un procediment d'enquesta, identificar aquelles estratègies d'ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. La finalitat és construir un instrument que permeti analitzar situacions d'ensenyament i aprenentatge en l'E. Superior i, eventualment, orientar-les en la seva millora significativa. Per això ens centrarem en la valoració, per part de diverses tipologies d'alumnes, de situacions i d'activitats d'ensenyament proposades pel professorat a determinades matèries que estan cursant grups d'alumnat a diverses titulacions de quatre universitats catalanes. |
dc.description.abstract |
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. Our scope is to develop a valid tool to analyze teachinglearning situations in HE in order to both, to raise a better understanding of the learning qualities, from the student's point of view, and to indentify the basic weakness in such a process, in order to improve it. The research has selected different kind of students, studies and learning contexts, in order to gather both a wider and a significant variety of teaching and learning situations in four Catalan universities. |