Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/443902

The Inclusionary populist communication style on Facebook: the case of Ada Colau in Barcelona
Sintes-Olivella, Marçal; Casero-Ripollés, Andreu; Yeste Piquer, Elena
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació social
Facebook
Mitjans de comunicació digitals
Barcelona
Populisme
Comunicació en la política
Espanya
© Servicio de Publicaciones, Universidad de Navarra, 2015
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
16 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.15581/003.33.2.193-208
Universidad de Navarra. School of Communication
Communication & Society, vol. 33, núm. 2, 2020
         

Full text files in this document

Files Size Format
Inclusionary po ... tion style on Facebook.pdf 360.2 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters