(No)competition in the Spanish retailing gasoline market : a variance filter approach
Jiménez, Juan Luí­s; Perdiguero, Jordi
-Competition
-Petrol
-Variance filter analysis
-Gibbs sampling
-Markov chain Monte Carlo
-Gasolina
-Competència econòmica
-Preus
-Espanya
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Working paper
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
         
https://ddd.uab.cat/record/69584

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Jiménez, Juan Luí­s; Perdiguero, Jordi; Garcí­a, Carmen; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Jiménez González, Juan Luis; Perdiguero, Jordi