Clustering or scattering : the underlying reason for regulating distance among retail outlets
Borrell Arqué, Joan-Ramon; Fernández Villadangos, Laura; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
-Distance
-Location
-Regulation
-Retailing
-Retail stores
-Retail trade
-Trade regulation
-Establiments comercials
-Comerç al detall
-Regulació del comerç
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Working paper
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
         
https://ddd.uab.cat/record/67656

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Borrell Arqué, Joan-Ramon; Fernández Villadangos, Laura
Perdiguero, Jordi; Borrell Arqué, Joan-Ramon; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Borrell Arqué, Joan-Ramon; Jiménez González, Juan Luí­s; García Galindo, Carmen; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Fernández Villadangos, Laura; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Albalate del Sol, Daniel,; Fernández Villadangos, Laura; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
 

Coordination

 

Supporters