El Empresario digital como determinante del éxito de las empresas puramente digitales : un estudio empírico
Serarols i Tarrés, Christian; Veciana, José Ma.,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
-Comerç electrònic Casos, Estudi de
-Empreses Casos, Estudi de Creació
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Working paper
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
         
https://ddd.uab.cat/record/44552

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Águila Obra, Ana Rosa del; Padilla Meléndez, Antonio; Serarols i Tarrés, Christian; Veciana, José Ma.,
Capelleras i Segura, Joan-Lluís; Veciana, José Ma.,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
López Marín, Fabiola; Veciana, José Ma.,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Urbano, David; Veciana, José Ma.,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Serarols i Tarrés, Christian; Serarols i Font, Joan Lluís