Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/417715

Changes in the Communication strategy of Barcelona’s digital economy in response to the COVID-19 crisis
Coll, Patricia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació social
Relacions públiques
Màrqueting
Comunicació
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna – URL
15 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Trípodos, vol. 1, núm. 47, 2020
         

Full text files in this document

Files Size Format
Changes in the Communication Strategy.pdf 991.3 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters