Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/417712

Marcas que hacen noticias y diarios que hacen marcas
Sáez, Albert
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2019
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació de massa
Mitjans de comunicació digitals
Internet
Mitjans de comunicació de massa--Públic
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
3 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2019.17.13
Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials
adComunica. Revista Científica del Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, núm. 17, 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format
5013-Texto del artículo-21282-1-10-20200924.pdf 61.41 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Guallar, Javier; Suau, Jaume; Ruiz-Caballero, Carlos; Sáez, Albert; Masip, Pere
 

Coordination

 

Supporters