Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/373918

Contextos que afavoreixen l’evolució de les creences del professorat sobre l’educació plurilingüe i intercultural
Tresserras Casals, Eva; Cabré, Míriam
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019
Multilingüisme
Mestres -- Formació
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© Lenguaje y textos
10 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.4995/lyt.2019.11456
Universitat Politècnica de València
Lenguaje y textos, Núm. 49 (2019)
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
LyT_Tresserras_Cabre.pdf 431.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados